Tuesday 26 August 2014

Jana pendapatan dengan Shaklee






Kenapa Shaklee??

Kenapa saya pilih Shaklee sebagai satu cara untuk menjana pendapatan??

Setelah mengamalkan Shaklee, hati terus tertarik dan jatuh cinta dengan hasil yang  memuaskan hati. Alhamdulillah.. Sesuatu yang saya cari untuk kesihatan saya luar dan dalam telah saya jumpa. Shaklee memang terbaik. Selain itu, sebagai seorang surirumah saya memang tercari-cari sesuatu yang dapat memberikan saya pendapatan sampingan, tanpa perlu keluar dan meninggalkan anak-anak. Saya lakukan hanya dengan smartphone dan laptop saya.. Semuanya Online. Memang inilah yg saya cari.. Saya masih boleh bersama-sama dengan anak dan menguruskan mereka..

Kelas dan bimbingan, promotion & sharing, order dari customer, semuanya saya dapat buat hanya melalui online. Senang kan.. Yang paling seronok bila setiap bulan Shaklee akan bayar bonus mengikut point yang saya dapat.. lagi banyak point , lagi banyak CASH yang akan saya dapat.. 

Sesiapa sahaja boleh menjana pendapatan bersama Shaklee. Pekerja, surirumah, penganggur, secara fulltime, parttime, semuanya boleh.. Hanya dengan RM65 untuk semenanjung dan RM75 untuk Sabah Sarawak, anda layak menjadi ahli Sahklee dan layak untuk menyertai Group kami, yang mana akan menerima bimbingan & panduan tentang cara untuk menjalankan business Shaklee.



Ganjaran lain yang saya bakal terima, InsyaALLAH


Kepada anda yang benar-benar serious untuk menjalankan bisness Shaklee, ataupun untuk menjana pendapatan, membantu suami, keluarga...


sms/whatsapp saya untuk sebarang pertanyaan...

Siti Haslinda
SID : 1108591
012-3272475




No comments:

Post a Comment