Monday 3 March 2014

ESP Soy Protein Isolate Powder

ESP Soy Protein Isolate Powder

Promosi March 2014

Beli 6 Percuma 1 Canistar Bernilai RM150.00

Percuma Keahlian Bernilai RM65.00

Assalamualaikum...

Ingin berkongsi pengalaman sendiri... Saya dikurniakan dengan kulit normal yang tidak punya banyak masalah @ susah dijaga seperti yang dihadapi ramai orang sehingga perlu mengeluarkan perbelanjaan yang tinggi  untuk membeli produk kulit muka yang benar2 sesuai..Dengan kurniaan itu, saya memang tidak cerewet untuk menggunakan sebarang pencuci muka @ krim.. dan saya tidak pernah risau akan kulit muka.. memang xde masalah.. berlagak gila kan..

Bila umur mencecah 30 keatas, kulit muka saya mula menunjukkan simptom2 kulit yang tidak sihat.. seperti pigmentasi, warna kulit tidak sekata, tanda2 penuaan, kulit kusam dan macam2 lagi.. Haaa.. sejak dari itulah baru mula nak risau ttg kulit muka.. Baru padan muka sendiri.. Tapi memang sedih time tu.. Ada cuba n guna beberapa krim muka.. tp makin bertambah pigmentasi.. Lepas tu terus takut untuk mencuba krim2 muka kat luar tu.. Lagilah muka nampak kusam... Sedih...

Sehinggalah saya dikenalkan dengan Shaklee.. Excited nak cuba, sebab saya memang sedang tercari2 satu supplement yang memberi kesan luar dan dalam sekaligus.. Shaklee jawapannya.. Hanya 2 minggu selepas mengamalkan ESP, saya telah merasai kesan positif yang saya cari2 selama ini.. Badan rasa bertenaga, kulit rasa tegang, pigmentasi semakin kurang, kulit muka semakin berseri... Shaklee memang BEST.. 




Jom kita check lagi apa kelebihan ESP..



Faedah Energizing Soy Protein Shaklee yang utama:

Kekal Muda – Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga.

Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.


Banyak kelebihan ESP kan.. MEMANG BEST

Jom order ESP, buat stok banyak2 sementara ada promotion March (Beli 6 Percuma 1).



Regards,

Haslinda
SID:1108591
sms/whatsApp 012-3272475



No comments:

Post a Comment